fredag 31 december 2010

Resultatet av utlottningen klart!!


Grattis och gott nytt år till vinnaren av Kikkis Kåserier..

Ödets nyck och Notarius Publicus gjorde att boken valde att stanna i Örebro län och närmare bestämt i Lindesberg och hos "Linda G", stort grattis Linda och mycket nöje med boken. Leverans av boken sker omgående och är dig förhoppningsvis tillhanda senast måndag eller tisdag.


Ett gott nytt år önskas givetvis alla övriga deltagare i tävlingen samt de som avvarar sin dyrbara tid för att att ögna igenom mina inlägg i Bloggen.....


Fredrik

2 kommentarer:

  1. Jaha en lokalpatriot alltså ;)

    Hur gick det med chevrétoasten?
    Du kunde ha slagit en signal kunde jag ge några goda tips.
    Tjälknöl... hmm, tjälknäl på nyårsmenyn???
    Vast iofs bor man i världens ände så kanske det är det som står överst på menyn denna magiska natt.
    Vettetusan ens om jag ätit det å andra sidan har jag bara hört gott :)

    Perre är hälsad.
    Dock saknar han den av Maria utlovade informationen om Riksbunkern, han har frågat mig om jag fått den dagligen sedan hon meddelade att det fanns sådan.

    Jag önskar ett gott nytt 2011 till dig och de dina.

    Nyårskram
    /Carina

    SvaraRadera
  2. Wohaaaaa! Jag vann! Icke illa! Tackar och bugar, ser fram emot att få läsa om din mammas vedermödor i landstingets tjänst! God fortsättning:)

    SvaraRadera